Wednesday 29 July 2009

pentru tine...

Dimineata sarutul tau dulce ma trezeste si zambetul tau ma aduce la viata.
Asa traiesc fiecare zi!

Binecuvantata mie inima sa te pot strange la pieptul meu, si sa te simt langa mine.
Asa mi se prelungesc zilele vietii mele.

Un ingeras din stele s-a coborat in casa mea si mi-a adus caldura. i-am dat inima mea ca semn de recunostinta
Si ea a ramas langa mine.

Lacrimile vietii si suspinele s-au transformat in binecuvantari atunci cand m-ai sarutat prima data
Si ochii tai imi amintesc prima zi cand inimile noastre sau intalnit.

Prin incercari sufletele noastre au trecut si vor mai trece,
Dar nu uita scumpa mea,ca te iubesc si te voi iubi mereu.

Abia astept sa te trezesti, sa te sarut din nou, si sa te strang in brate
Ca prima data.

LDF

No comments: